Bezpieczny hotel

W celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego podczas pobytów Gości, opracowaliśmy własne procedury oraz wdrożyliśmy te, do których jesteśmy zobligowani przepisami i które mają chronić zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników.
I. Zapewnienie bezpieczeństwa w obiekcie:
- Wszyscy pracownicy hotelu stosują się do wytycznych w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
- Zachowanie bezpieczeństwa pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w odległości między pracownikami (w zakładach pracy minimum 1,5 m), a także stosowanie się do zaleceń dla pracowników pod względem wymogów sanitarnych.
- Zmniejszenie liczby pracowników przebywających w jednym czasie we wspólnej strefie obsługi Gości. Wyposażenie obsługi hotelu w środki ochrony indywidualnej w tym, maski lub przyłbice, rękawiczki oraz środki do dezynfekcji rąk.
- Płyn do dezynfekcji rąk jest dostępny na każdym stanowisku pracy i stosowany jest według procedur, dzięki czemu personel dba o bezpieczeństwo swoje oraz Państwa.
- Pokoje hotelowe po pobytach gości są dezynfekowane, a także stosujemy lampy UV-C. Ponadto ze szczególną starannością podchodzimy do dezynfekcji powierzchni, z którymi każdy gość styka się podczas pobytu:
- klamki w przestrzeniach otwartych oraz w pokojach,
- włączniki światła,
- balustrady na klatkach schodowych i windy,
- piloty do telewizorów i klimatyzacji,
- czajniki w pokojach,
- baterie łazienkowe i przyciski w toaletach,
- stoliki i lampki nocne,
- wieszaki na ubrania,
- materiały informacyjne w pokojach - ograniczone do minimum,
- karty do pokoi,dezynfekowane przed wydaniem oraz po oddaniu przez gości.
- Wszystkie powierzchnie płaskie w strefach ogólnodostępnych, w tym m.in. recepcja, lobby, korytarze poddawane są dezynfekcji ze zwiększoną częstotliwością.
- Dostępne na terenie hotelu dla Gości dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk w wyznaczonych strefach:
- wejścia na teren obiektu,
- w obszarze recepcji,
- przy wejściu do wind,
- w korytarzach hotelowych,
- przy punktach gastronomicznych,
- przy wyjściu z toalet.
- Możliwości zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
- Ograniczenie do minimum czasu przebywania gościa przy recepcji.Szybkie zameldowanie oraz wymeldowanie.
- Room service dostępny nieodpłatnie w ramach pobytu.
- W recepcji została zamontowana osłona z pleksi, która minimalizuje możliwość kontaktu gościa z obsługą, co podnosi bezpieczeństwo obu stron.
- Systematyczne wietrzenie wszystkich pomieszczeń hotelu powierzchni wspólnych, w wyznaczonych zakresach czasowych.
II. Procedura informacyjna dot. rezerwacji hotelowych
- Dotycząca wprowadzonych zasad bezpieczeństwa:
- w obiekcie znajduje się wentylacja mechaniczna krzyżowa, która nie miesza powietrza wprowadzanego z wyprowadzanym oraz
- każdej godziny przeprowadzana jest pełna dezynfekcja przestrzeni płaskich i dotykowych;
- wykorzystanie naświetlania UV-C (inf. W dodatkowej procedurze)
- Dotyczące rezerwacji pokoi:
- w hotelu może znajdować się maksymalnie 37 pokoi x 2 Gości = 74 osoby;
- w okresie od 04 maja restauracja obsługuje jedynie RoomService;
- pokój może zostać wynajęty jedynie dobę po ostatnim opuszczeniu przez wcześniejszych Gości;
- Dotyczące sprzątania pokoi:
- W związku z istniejącą wentylacją mechaniczną, każdy pokój podlega ciągłej wentylacji;
- Po opuszczeniu przez Gościa pokoju, w pierwszej kolejności następuje 8 godzinne naświetlanie promieniami UV-C;
- Wszystkie powierzchnie płaskie i dotykowe dezynfekowane specjalistycznym płynem;
- Pranie dostarczane w reżimie sanitarnym
III. Jeśli zdecydowałeś się na pobyt w HOTELU UNIEJÓW**** ECOACTIVE&SPA to znak, że obdazyłeś nas wielkim zaufaniem, ale nie zapomnij o:
- Zachowaniu wszystkich zasad higieny, które pozwolą na stworzenie bezpiecznych warunków dla Państwa oraz naszych pracowników, a także upewnij się czy Państwa stan zdrowia nie zagraża osobom w najbliższym otoczeniu.
- W razie jakichkolwiek pytań dotyczących środków ostrożności prosimy o kontakt pod numerem telefonu 63 278 01 57 oraz 519 318 000 lub mailowo pod adresem: recepcja@hoteluniejow.pl
Ważne wskazówki dla Gości korzystających z oferty zabiegowej UniejówThermalSpa
- Zalecamy przybycie 10 minut przed umówionym terminem zabiegu.
- Prosimy o nie przynoszenie do Strefy Spa i Wellness UniejówThermalSpa biżuterii lub innych przedmiotów wartościowych oraz telefonów komórkowych.
- Gościom spoza Hotelu Uniejów**** ecoActive&Spa, korzystającym z oferty UniejówThermalSpa, zapewniane są szlafroki, klapki i ręczniki oraz szatnia.
- Gości mieszkających w hotelu prosimy o przychodzenie na umówiony termin w szlafroku hotelowym.
- Bezkosztowa anulacja zabiegu możliwa jest na 2 godziny przed zarezerwowanym terminem. W innym przypadku Gość zostaje obciążony pełną wartością zabiegu.
Właściwości i badania wody
Wody termalne znajdują się na głębokości ponad 2000 m. Wypływająca z trzech odwiertów woda charakteryzuje się:
- wydajnością 120 m3/h,
- temperaturą 68°C,
- niską mineralizacją na poziomie 7g/l.
Uniejowska woda słona termalna znajduje zastosowanie przy leczeniu chorób, głównie:
- reumatoidalnych - zwyrodnień stawów,
- ortopedyczno-urazowych i stanów po zabiegach operacyjnych narządu ruchu,
- skóry,
- schorzeń nosa, ucha, gardła i krtani,
- nerwobólach,
- dyskopatiach,
- nerwicach.
Badania wody basenowej:
- Roczna ocena jakości wody w niecce basenowej
- Wyniki badań (24.09.2019)
Świadectwa wody geotermalnej:
- Świadectwo badania mikrobiologicznego wody geotermalnej
- Świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze klimatu
- Świadectwo potwierdzające właściwości lecznicze wody
- Wyniki badań - odwiert wody w miejscowości Uniejów
W sierpniu 2011 roku Ministerstwo Zdrowia wydało opinię potwierdzającą, że Uniejów spełnia wszystkie warunki niezbędne do uzyskania statusu uzdrowiska, w którym leczone mogą być choroby:
- ortopedyczno-urazowe
- układu nerwowego
- reumatologiczne
- naczyń obwodowych
- skóry
Uniejowskie ciepłe wody lecznicze zawierają związki siarki, krzemu, a także radon i jod - przez co są wyjątkowe w skali Polski.