Regulamin przyjmowania zwierząt w Hotelu Uniejów**** ecoActive&Spa
- Zgodę na pobyt zwierzęcia w Hotelu wydaje Recepcja.
- Hotel przyjmuje zwierzęta domowe za dodatkową opłatą w wysokości 59 zł/doba hotelowa, i jest ona naliczana w chwili pojawienia się Gościa wraz z pupilem.
- Zakwaterowanie Gości ze zwierzętami możliwe jest jedynie w wyznaczonych pokojach. W przypadku braku tego pokoju przyjęcie zwierzęcia nie jest możliwe.
- Do Hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe, posiadające książeczki zdrowia (aktualne szczepienie i odrobaczenie). W przypadku występowania choroby przewlekłej u zwierzęcia należy powiadomić o tym pracownika Hotelu w dniu wykonywania rezerwacji. Hotel może wydać zgodę na pobyt chorego zwierzęcia w Hotelu po wcześniejszej konsultacji z wybranym przez Hotel weterynarzem.
- Wszystkie szkody w mieniu Hotelu, bądź mieniu innych Gości oraz zabrudzenia wymagające dodatkowej pracy personelu spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane przez Dyrekcję Hotelu, a ich kosztami będą obciążeni Właściciele.
- Właściciele są odpowiedzialni za zachowanie przez swoje zwierzęta ciszy w Hotelu i nie zakłócanie spokoju innym Gościom. W przypadku powtarzających się kilkakrotnie skarg ze strony innych Gości, bądź personelu, Hotel zastrzega sobie prawo do prośby o usunięcie zwierzęcia z Hotelu.
- Odpowiedzialność za zwierzę ponosi osoba dokonująca rezerwacji, osoba ta składa podpis na Regulaminie przyjmowania zwierząt.
- Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju, jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.
- W miejscach ogólnodostępnych właściciel ma obowiązek trzymania zwierzęcia na smyczy, w klatce, bądź w kagańcu.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych (restauracja, klub) oraz rekreacyjnych (Centrum SPA&Wellness, sale zabaw dla dzieci).
- Zabrania się wyprowadzania zwierząt w otoczeniu Hotelu, tj. w ogrodzie.
- UWAGA! Nie akceptujemy psów uznawanych za groźne lub agresywne. Między innymi rasy Pitbull, Rottweiler, Doberman, Dog, Owczarek, Amstaf, Buldog, itd. Dyrekcja ma prawo odmówić przyjęcia psa, które uzna za agresywne, mimo nie wymienionej powyżej rasy.
- Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika Hotelu.