Warunki rezerwacji pakietów i pobytów programowych

(nie dotyczy indywidualnych rezerwacji pojedynczych noclegów w hotelu)

  1. Rezerwacji pobytu klient może dokonać:
    • ustnie, tj. telefonicznie lub bezpośrednio w hotelu
    • pisemnie, tj.: e-mailem, faksem, formularzem rezerwacyjnym
  2. Wysłanie potwierdzenia rezerwacji przez Hotel jest zawarciem umowy między klientem a hotelem.
  3. Osoba dokonująca rezerwacji (klient) obowiązana jest do jej zagwarantowania zgodnie z wytycznymi zawartymi w otrzymanym od hotelu potwierdzeniu rezerwacji.
  4. Poprzez zagwarantowanie rezerwacji rozumie się wpłatę zadatku tytułem pobytu w wysokości i terminie określonych przez hotel w potwierdzeniu rezerwacji.
  5. W przypadku niedopełnienia przez klienta wpłaty zadatku w wysokości i terminie określonych przez hotel - hotel ma prawo anulować rezerwację.
  6. Wpłacony zadatek może zostać zwrócony tylko i wyłącznie w przypadku złożenia pisemnej prośby do hotelu w terminie nie krótszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu, co jednak nie wiąże hotelu.
    W innej sytuacji zadatek nie podlega zwrotowi.
  7. Podany w rezerwacji termin jest wiążący dla Gościa i Hotelu.
  8. Pozostałą kwotę należności za pobyt należy wpłacić najpóźniej w dniu przyjazdu w recepcji hotelu przed rozpoczęciem pobytu.
    Hotel nie zwraca wpłaconych środków w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa.
  9. Umowa, którą stanowi potwierdzenie rezerwacji wygasa w dniu zakończenia pobytu i wyjazdu widniejącym w potwierdzeniu rezerwacji.
  10. Ewentualne spory między klientem a hotelem rozpatruje sąd właściwy dla siedziby hotelu.
519 318 000 63 278 01 57 wew. 555