Warunki rezerwacji pakietów i pobytów programowych
(nie dotyczy indywidualnych rezerwacji pojedynczych noclegów w hotelu)
- Rezerwacji pobytu klient może dokonać:
- ustnie, tj. telefonicznie lub bezpośrednio w hotelu
- pisemnie, tj.: e-mailem, faksem, formularzem rezerwacyjnym
- Wysłanie potwierdzenia rezerwacji przez Hotel jest zawarciem umowy między klientem a hotelem.
- Osoba dokonująca rezerwacji (klient) obowiązana jest do jej zagwarantowania zgodnie z wytycznymi zawartymi w otrzymanym od hotelu potwierdzeniu rezerwacji.
- Poprzez zagwarantowanie rezerwacji rozumie się wpłatę zadatku tytułem pobytu w wysokości i terminie określonych przez hotel w potwierdzeniu rezerwacji.
- W przypadku niedopełnienia przez klienta wpłaty zadatku w wysokości i terminie określonych przez hotel - hotel ma prawo anulować rezerwację.
- Wpłacony zadatek może zostać zwrócony tylko i wyłącznie w przypadku złożenia pisemnej prośby do hotelu w terminie nie krótszym niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu, co jednak nie wiąże hotelu.
W innej sytuacji zadatek nie podlega zwrotowi. - Podany w rezerwacji termin jest wiążący dla Gościa i Hotelu.
- Pozostałą kwotę należności za pobyt należy wpłacić najpóźniej w dniu przyjazdu w recepcji hotelu przed rozpoczęciem pobytu.
Hotel nie zwraca wpłaconych środków w przypadku skrócenia pobytu przez Gościa. - Umowa, którą stanowi potwierdzenie rezerwacji wygasa w dniu zakończenia pobytu i wyjazdu widniejącym w potwierdzeniu rezerwacji.
- Ewentualne spory między klientem a hotelem rozpatruje sąd właściwy dla siedziby hotelu.